آموزشگاه زبان پویا از جدیدترین متد روز دنیا که مبتنی بر تماشای فیلم است استفاده می کند.این متد به دانش آمزان این امکان را می دهد،که از تماشای فیلم های متنوع و جذاب بهره مند شوند.و از این روش جذاب با زبان آشنا شوند.برخلاف روش های سنتی این روش زبان آموزان را به طور غیر مستقیم از طریق فیلم و داستان با گرامر،واژگان و مفاهیم زبانی آشنا می کند.

از چه متدهایی در کلاس های آموزشگاه پویا استفاده می شود؟

زبان با فیلم

  • متد مبتنی بر فیلم و کارتون

آموزشگاه پویا تمرکز ویژه ای بر متدهای مبتنی بر فیلم و کارتون دارد،به طوری که از منابع چند رسانه ای برای آموزش زبان به شیوه های نوین بهره می برد. این متد به دانش آموزان این امکان را می دهد تا زبان را در محیط های واقعی تر و جذاب تری تجربه کنند. از جمله ویژگی های این متد می توان به تقویت مهارت های شنیداری،گفتاری، تلفظ ،درک مطلب و توسعه واژگان اشاره کرد.با توجه به گسترده تر شدن فیلم ها و کارتون ها ، این روش آموزشی به زبان آموزان این امکان را می دهد تا با محتوای متنوعی آشنا شوندو به واقعیت های فرهنگی و اجتماعی زبان مورد نظر نزدیکتر شوند.

clt

  • متد CLT

متد CLT یا آموزش زبان ارتباطی مخفف Communicative language teaching  است که با تاکید برتعامل و توانایی استفاده عملی از زبان در مواقع واقعی ، به زبان آموزان کمک می کند تا مهارت های ارتباطی خود را تقویت کنند.این روش با استفاده از فعالیت های چند زبانه ،موضوعات واقعی و منابع متنوع به توسعه مهارت های مختلف زبانی مانند مکالمه  ،خواندن و نوشتن بسیار کمک می کندو یک تجربه آموزشی جذاب را برای زبان آموزان فراهم می کند.

clil

  • متد CLIL

متد CLIL یا content and language integrated learning یک رویکرد یادگیری است که در آن محتواهای آموزشی از زمینه های مختلف مثل تاریخ، علوم  ،هنرو…. با یادگیری زبان ترکیب می شوند. این روش برای آموزش محتواهای درسی استفاده می شود، به زبان آموز کمک می کند تا به طورهمزمان مهارت های زبانی خود را تقویت کنند و اطلاعات جدیدی در زمینه های دیگر کسب کنند.از مزایای این نوع متد می توان به افزایش تعامل دانش آموزان ، و تقویت مهارت های تفکر انتقادی و همچنین ایجاد تجربه آموزشی گسترده تراشاره نمود.

  • روش post_method

یک الگوی جدید و نوآورانه در آموزش زبان است که بر خلاف روش های سنتی و متدهای آموزشی مشخص به تفکر سیستماتیک و یکنواخت آموزشی معتقد نیست . این متد بیشتر بر ایده انعطاف پذیری و تطبیق با شرایط و نیازهای واقعی زبان آموزان تاکید دارد.به عبارت دیگر می توان گفت کهpost_method براین تاکید دارد که هیچ روش یا متد آموزشی قطعی ،نباید به عنوان الگوی تکراری برای تمام زبان اموزان در نظر گرفته شود،بلکه مدرسان و یا همان آموزش دهندگان باید با توجه به شرایط خاص و نیازهای فردی دانش آموزان روش ها و فعالیت های مناسب را برای آموزش در نظر بگیرند. حتی ممکن است از ترکیب متدها نیز استفاده کنند. بر همین اصل آموزشگاه زبان پویا با انجام Needs Analysis در هنگام تعین سطح و یا پیش از ثبت نام متد هر کلاس را بر اساس نیاز آن زبان آموز تعیین می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن زبان آموزان را به هدف مورد نظر برساند.